Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αυτή τη στιγμή για μένα είναι να σηκωθείς και να φύγεις από κάτω απ΄το μαξιλάρι μου.
πραγματικά δεν ξέρω γιατί την βρίσκεις εκέι πέρα.
να φύγεις γιατί το γεμίζεις από σένα και όταν πέφτω να κοιμηθώ,αυτά τα "δικά σου" μπαίνουν στο κεφάλι μου και με ενοχλούν.
και μπορώ να ανεχτώ την επιβαλλόμενη σου παρουσία τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.
αλλά όχι στον ύπνο.
ξέρεις ότι είναι η αγαπημένη μου ασχολία.
ε όχι,αυτό πάει πολύ.
και κυρίως να φύγεις γιατί το "εσύ" σου μου πέφτει πολύ.
πολύ,για το λίγο.
φυσικά το λίγο.από το πολύ σου.
που φυσικά ήταν λίγο.και που φυσικά για λίγο,κράτησε πολύ.
και με πολύ λίγες διαδικασίες διέκοψες τη συναλλαγή μας.
λίγο πολύ έτσι μπορείς να το πείς.
να φύγεις λοιπόν.πρίν αποφασίσω να κοιμάμαι πάνω στις παλάμες μου.
-και τώρα μπορείς να συνεχίσεις να σκαλίζεις τη μύτη σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου