Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

τρείς είναι οι κύριες κατηγορίες παράλογων πεποιθήσεων των ανθρώπων :

α) εγώ πρέπει να τα καταφέρνω και να κερδίζω αποδοχή.αλλίως είμαι ένα πρόσωπο διεφθαρμένο.
β) οι άλλοι πρέπει να μου φέρονται με ενδιαφέρον και καλοσύνη.με ακριβώς τον τρόπο που θέλω εγω.
    και αν δεν το κάνουν,η κοινωνία και το σύμπαν θα πρέπει να κατηγορηθούν,να καταδικαστούν και να
    τιμωρηθούν για την αδιαφορία τους.
γ) οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ζω,πρέπει να κανονιστούν,ώστε να παίρνω πρακτικά ό,τι επιθυμώ
    άνετα γρήγορα και εύκολα και έτσι ώστε να μη μου έρχεται τίποτα,το οποίο δεν το επιθυμώ.
                                                                                                                                                    (Ellis,1991)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου